20 september 2018

Tid: 16:30
Plats: Holländargatan 13, Stockholm
Sista anmälningsdag: 17 september 2018

Hur kan humanoiden Pepper ge era kunder en bättre upplevelse? Vilka möjligheter finns redan idag? Med fokus på mänsklig interaktion och förmåga att känna igen ansikten och känsloyttringar är humanoiden ett spännande komplement för kundupplevelsen i en mängd situationer.

Agenda

Välkommen till en eftermiddag fylld av intressanta diskussioner och demo kring hur robotisering i allmänhet, och Pepper i synnerhet, kan användas för att förbättra kundupplevelsen. Du får även möjlighet att interagera med Pepper och inspireras kring hur din verksamhet kan dra nytta av tekniken. Forefront är sedan 2018 partner till SoftBank Robotics, vilka står bakom Pepper, världens första sociala humanoidrobot.

Humanoider och AI för nästa generations kundupplevelse – möjligheter och utmaningar

Maria Ravegård – Forefront Consulting
Christoffer Vollmer – Forefront Consulting

Hur kan Pepper användas praktiskt?

Kundcase från Riksbyggen

Paneldebatt

Jonathan Boiria, Sales Manager EMEA – SoftBank Robotics

Fredrik Löfgren, Robotutvecklare – Linköpings Universitet

Efter presentationerna bjuds det på lättare mat och möjlighet att interagera med Pepper. Beräknad sluttid är cirka 20:00.

Robotar för förbättrad kundupplevelse – vad kan Pepper göra för dig?

Datum

20 september 2018

Tid

16:30

Plats

Holländargatan 13, Stockholm

Sista anmälningsdag

17 september 2018

Relaterade ämnen

Anmälan är stängd

Kontakta event@forefront.se om du har några frågor.